tisdag 15 december 2009

Det lilla hushållet Göransson har gått en besvikelse till möte. Jag hade litteraturseminarium idag. Gick över förväntan, kände mig riktigt påläst.

Jag gillar att belöna mig själv, lite väl mycket kanske. Tänkte att en lunch på Burger King kunde vara trevligt. BBQ meal, 45 spänn, billigt och bra. Gick med raska steg hem för att öppna påsen. Satte på tv:n också, det var Ellen Degenereserese show. Kate Beckingsale var gäst. Hon är fruktansvärt vacker, och den brittiska dialekten är inte dålig den heller.

Nåväl!

Öppnar hamburgaren. Den är stor, större än vad jag först trodde. Men när jag sedan lyfter på locket för att plocka bort löken får jag en besvikelse. Ingenting förutom lite sketen sallad och någon "rökig" sås. Fail. Fail bigtime.

Men mat ska ätas och den slank ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar